.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسیدن دمای هوا به زیر صفر ؛
تداوم توده هوای سرد و بارشی در مازندران
شمال نیوز : معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: به‌دنبال تداوم توده هوای سرد و بارشی، بارش باران و برف تا صبح پنج‌شنبه هفته جاری در سطح مازندران ادامه دارد....

 شمال نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: روز دوشنبه نخستین روز آذر ماه امسال شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات مازندران بودیم.

به گزارش شمال نیوز ، احمد اسدی با بیان اینکه از شب یک‌شنبه تا صبح روز دوشنبه بارش برف در مازندران تشدید شد، گفت: طی این مدت بیشترین بارش برف از آلاشت 33، کجور 10، کیاسر 5، پل‌سفید 4، سیاه‌بیشه 3 و بلده یک سانتی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین بارش باران از نوشهر 46‌ میلی‌متر گزارش شد، اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز کاهش دما در مازندران ادامه داشت، به‌طوری‌که بیشینه دما از بابلسر با 8 درجه و کمینه دما از بلده، آلاشت و سیاه‌بیشه با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد.

اسدی ادامه داد: همچنین دمای هوای ساری بین حداقل 5 و 6 درجه در نوسان بوده است.

وی به تداوم هوای سرد در مازندران اشاره کرد و افزود: به‌دنبال تداوم توده هوای سرد و بارشی، بارش باران و برف تا صبح پنج‌شنبه هفته جاری در سطح مازندران ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه دمای هوا در این مدت به‌شدت کاهش می‌یابد، تصریح کرد: از سه‌شنبه‌شب تا صبح پنج‌شنبه در مناطق دشت و جلگه‌ای بارش برف پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در طول شب به زیر صفر می‌رسد.

اسدی بیان کرد: با توجه به این وضعیت در مناطق کوهستانی به‌دلیل بارش برف و یخ‌زدگی و همچنین مه‌آلود بودن اختلال در تردد وسایل نقلیه ایجاد می‌شود که همراه داشتن تجهیزات زمستانی ضروری است.

وی یادآور شد: با توجه به افت و کاهش شدید دما باید تمهیدات لازم بخش‌های مختلف کشاورزی ازجمله زراعی، باغی و دامی اندیشیده شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با تأکید بر مدیریت لازم در بخش مصرف انرژی، خاطرنشان کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های امروز هواشناسی، روز جمعه جوی پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و هوای استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: دریای مازندران به‌ صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.